maanantai 23. kesäkuuta 2008

KESÄN VIEHKOJA VILAUTUKSIA

Kun Juhannus on nyt juhlittu ties missä tamineissa, voikin työpaikalla alkaa jo viehkosti vilautella. Kuka sitten vilauttaa ja mitä, siinäpä miettimistä jokaiselle rohkealle naiselle.

Welhotar on kuitenkin jo heittänyt mustat leggingsinsä yllättäen pyykkiin ja siirtynyt paljaisiin kinttuihin ja nilkkasukkiin. Kuten jo useamman kerran muotilokeissa on todettu, kesän muoti VAATII, suorastaan KIRKUU kukkahameita kehiin. Niinpä minäkin kävin retaleyksikköäni läpi ja löysin todellisen klassikon - kukkahameen. Sukkalaatikossa kävi myös kuhina, koska kukkahame vaatii minun mielestäni ehdottomasti parikseen pitsinilkkasukat - ja nekin löytyivät! Kaikki siis kannattaa säästää.

Ja ettei vaan kenellekään jäisi väärää käsitystä, tämä upea asu on yhdistetty punaisiin Crocs Mary Jane -malliin (huomaa pienet keltaiset ankat!). Jos tällä asulla ei ilahduteta kavereita ja työnantajaa sekä ylipäänsä ihmisiä joka puolella, ei sitten millään! Tällehän suorastaan nauretaan kurkku suorana ,D

Ai - että missä se vilautus? No, herttijee, näkyyhän tuossa melkein nilkat ja muutama sentti muhkeaa pohjetta, se olisi viime vuosisadalla ollut jo säädytöntä =D


Ei kun vilauttelemaan vaan, jokainen kykyjensä ja halujensa mukaan!

t. Polgara Welhotar - Varastolta, päivää!

4 kommenttia:

Elegia kirjoitti...

Kyllähän tuossa sen verran on paljasta pintaa, että ankarimmat siveyspoliisit saavat laakit! Ja vielä noin herkullisissa väreissä - silkkaa porttoilua! ;D

Tunnustan muuten ostaneeni elämäni ensimmäiset croksit ja mistäpäs muualta kuin Keskisiltä, Tuurista! Niissä ei tosin ole ankan kuvaa (voi nyyh!) ja värikin on goottimaisesti musta. Täytyyhän tyylistä pitää kiinni mökilläkin :D

Anonyymi kirjoitti...

Mutta mulla on mustat kans, kilpikonnien ja kukkien Jibbitzeillä - niitä voipi ostaa erikseen niitä nappikuvia nääs ;D Esim. Huutiksesta *vinks*!

SusuPetal kirjoitti...

On tuo kyllä niin rietasta, että taidan jäädä lomalle. Muuten voisin käydä liian kuumana:)

Anonyymi kirjoitti...

Herrajestas sentähären, oonko mä joutunu papparazin salakameran kohteheksi!!!!!! Tuos kuvas oon ilimiselevästi mun lapio Thaimaasta ostetuilla Crocsiilla peiteltynä. Kukkahame ja koko asustehen färimaailima on suoraan mun färikartasta tempaastu. Mä nimittäin rakastan pinkkiä, kukkia ja rimpsuja. Tuo nilikkasukka ei kyllä oo mun sukkalaatikosta, mäku en oikeen dikkaa röyhelösukkia, non sentähän liikaa munkin kesäasus.=oDDD Terv. Irene