keskiviikko 30. heinäkuuta 2008

Päivän asu

Keskiviikko on vähän niin kuin pikkulauantai vai miten se menikään. Keskiviikkona siis kandee pukeutua erityisen huolellisesti, kun lähtee ulos, sillä koskaan ei tiedä päätyykö baariin.

Kesän kunniaksi heittäkää kaikki mustat ja muut tummat rytkyt vaikka vihdoinkin pesuun ja valitkaa jotain hempeän kesäistä päälle. Mä sain mun tän päivän asuidean Susulta, joka aiemmin esitteli vintage-tyyliä.


Tämän päivän asuni:

Keltainen tunikamekko, Seppälä 12,90 eur. Se oli tarjouksessa, norgesti se maksais ihan sikana! Huomatkaa kivat taskut siinä (molemmin puolin), ei siis ole pakko välttis ottaa veskaa mukaan, jos ei haluu. Mutta mä otin, koska oon niin kiintynyt tohon karvareuhkaan. Sain sen tulkuks Ausseista.



Sävy sävyyn kultaset kengät Indiskasta, 19,90 EUR. Olis ollut mustatkin saatavilla, mutta ei ollut mun kokoa ja toisekseen ne ei olis käynyt tän aurinkomekon kanssa. Mitäs mieltä ootte?




Saa ottaa hihasta kiinni, jos törmätään kaupungilla (tossa ei tosin ole hihoja)!

8 kommenttia:

sonjak kirjoitti...

Vähän kiva toi keltainen mekko! :)

Elegia kirjoitti...

Kiitos, Ronja! Se on sellasta väriterapiaa, tulee itellekin tosi aurinkoinen olo. Kävin muuten katsomassa myös sinun sivuja - kyllähän säkin osaat pukeutua! ;)

Anonyymi kirjoitti...

Tota mekkoa oon iteki ihaillu, muutten sitten oo ostanu kuitenkaan. Nätti se kyllä on. :)

Maria kirjoitti...

Siis tosi ihq! Varsinki noi kengät.

Mul on hopeiset, niis on timanttei. Sairaan siistit, täytyyki laittaa kuva.

SusuPetal kirjoitti...

Hui, miten räikeää! Minen mustasta luovu.
Enkä pese.

Taidatkin olla aika aurinkoinen lumppu, Elegia...:)

Anonyymi kirjoitti...

Kivalle näyttää! Kunhan ei ole mun päälläni ;D

isopeikko kirjoitti...

Varsin hiano asu. Varsinkin kengät vaikka ilman varsia, mutta mitäs sitä varsia kun ei ole hihojakaan.

Elegia kirjoitti...

Bemary, kannattaa äkkiä käydä ostamassa vielä kun/jos saa!

Mymskä, eiks oo! Laita ihmeessä kuva sun timangikengistä!

Susu, no enkä ole! Pakko kuiteskin kerran vuodessa irrotella ja ilotella väreillä, että saa mustat rätit pesuun - tänään taas normivaatteissa :D

Iiris, toi teltta näyttää hyvältä kaikkien päällä, usko pois!

Peikkis, niin just!